Düğün Dansı

En Güzel Türkçe Dans Müzikleri

16 Mayıs 2009

Dans müziği seçmek düğünün en zor kararlarından biridir. Düğün dans müziğinizin size özgü olmasını isterseniz. Fakat güzel dans müzikleri zor ortaya çıkan müzik türlerindendir. O nedenle dans müziğinizin özgün olmasından çok, sizi anlatan bir şarkı olmasını önceliğinize almalısınız.

O mutlu günde ilk dansınızı türkçe bir dans şarkısı  ile yapabilirsiniz. Böylece şarkı sözleri tüm davetliler tarafından da anlaşılabilir. Hatta canlı olarak çalınabilme şansı daha yüksek olur. Eğer düğününüzde dans müziği olarak türkçe dans müziği tercih ediyorsanız size çok güzel bir liste hazırladık.

 

Şarkı Sanatçı
İlanı-aşk Kutsi
Seninle Herşeye Varım Kayahan
Bizim Şarkımız Ferhat Göçer
Aşığınım Fedon
Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi
Kayahan
Pervane
Zühal Olcay
Dilberim
Çelik
Deniz Gözlüm
Soner Arıca
Kör Bıçak
Yaşar
Çok Uzaklarda
Nilüfer
Seni Seviyorum
Bora Öztoprak
Aşk Herşeye Değer
Aslı Güngör
Benim Bütün Rüyalarım Seninle 
Yaşar
Ta Uzak Yollardan
Nilüfer
Seni Ne Cok Sevdigimi
Sefarad
Sevdim Seni Bir Kere 
Teoman
Hoşgeldin
Sezen Aksu
Ömrümün Sahibi
Rafet El Roman
Asla Vazgeçemem
Tarkan
Teşekkür Ederim
Gülben Ergen
Melek
Kutsi
Özledim Herşeyini
Selami Şahin
Ben Bir Kadın Sevdim 
Burcu Güneş & Selami Şahin
Biz Ayrılamayız
Zeki Müren & Muazzez Abacı
Cennet
Ferhat Göçer
Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam
Zekai Tunca
Göktan
Sen
Hastalıkta Sağlıkta
Mustafa Ceceli
Kıyamam
Çelik

 

Yorum

  • ben buradaki türkçelere baktım iyiler birde yabancı dans giriş için
    1_sting_shape of my heart
    2_brian adams_everything i do

  • arkadaşlar bende yeni evliyim dans müziği özcan denizle niran ünsalın düet şarkısı aklım hep sende sözleri çok güzel tam danslık tavsiye edilir

  • celik dılberim kesinlikle ve tartısmasız mukemmel bı dugun sarkısı bı erkek olarak soyluyuorm…

  • edaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanr

    (27 Temmuz 2011 - 23:24)

    Burcu Güneş & Selami Şahin – Ben Bir Tek Adam SEVDİM süper dans mzği

  • döneyıldırım özdaş

    (28 Temmuz 2011 - 09:26)

    gülben ergen teşekkür ederim murat kurşun sen olmazsan tavsiye ederim

  • 1- Kutsi-melek
    2- Melih Görgün-rüya
    3- Baha-gülü susuz seni aşksız bırakmam
    4- yonca evcimik-aşkım

  • Yha bu şarkılar bayatladı desem 😀 süper bi dans müsiği lasım bana lütfen acil 😉

  • mrb arkadaşlar nişanım var 4 eylülde nişan için ilk dans müziği, pasta kesilirken ve yüzüklerimiz takılırken calacak şarkı bulamıyorum bana yardımcı olur musunuz.dans müziğini daha çok aşk ve sevgiyi anlatan tarzda istiyorum bide türkçe olacak yabancı istemiyorum.şimdiden teşekkürler

  • sibel pamuk – sen ve bende süpeeer 🙂

  • mustafa ceceli-hastalıkta sağlıkta çok güzel bence…

  • 1 eylülde nişanım var bi türlü dans parçası seçemedim lütfen yardımcı olun arkadaşlar yeni parçalardan olursa ii olur

  • Ya nişanım olacak bayramda hangi dans müziği çaldıra bilirim

  • ebru gündeş\’in beyaz şarkısı bence çok güzel tam bir ilk dans müziği şiddetle tavsiye ediyorum…çok yakınımın düğününde kullanıldı ve çok harikaydı…

  • rafet el roman evlenirmisin benimle süper sarkı tavsiye edrim..

  • hiç ummazdım oldu sonbaharda
    hediye gibi geldin hoşgeldin
    seyirlik değil ömürlük olsun
    dilerim bu defa bu son olsun
    seyirlik değil ömürlük olsun
    bir yastıkta nasip olsun
    gel koynuma gel boynuma gel
    akşam gözlü esmer…
    safa geldin son ihtimalim
    bir sana kalmış halım
    hoşgeldin..
    sezen aksudan hoşgeldin çok güzel bi parça tavsiye ederim

  • eger bı kız bulursam evlenıcek müslümden bi şarkı çaldırcam:D:D

  • arkadaşlar ebru gündeş-beyaz mükemmel
    rafet el roman-ömrümün sahibi
    rafet el roman-yanımda kal
    bunları dinleseniz zaten başka bi şarkı düşünmessiniz çok güzel evlenicek olan herkze tavsiye ederim

  • kutsi inanı aşk çok güzel ya

  • slm arkadaşlar birkaç ay sonra benim düğünüm olacak ve ben eşimle ikimizin oynayacagı güzel bir oyun havasıyla oynamak istşyorum ama bulamadım bana yardımcı olursanız sevnirm çok acil :((

  • en güzel dans müziğinı ben önereyım sıze arkadaslar rafet el roman – yanımda kal 😉

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir